Informace k autobusové dopravě Vega Tour v rámci opatření COVID-19 Nově zavádíme následující opatření reflektující na aktuální situaci, a to především za účelem ochrany zdraví našich klientů:
- Desinfekce autobusů před každou jízdou, a to i v cílové destinaci.
- Řidiči pod lékařským dozorem. Posádky budou střídány v týdenním režimu, tedy jedna osádka vyjede 1x za 7 dní.
- Desinfekční prostředky na palubě – tekutá desinfekce na ruce, čistící prostředky pro očištění místa k sezení a držadel.
- Roušky na palubě jsou povinné.
- Autobusy jezdí označeny bezpečnostními pokyny pro snadnější orientaci ze strany klienta.
- V případě změn v podmínkách cestování odesíláme klientům informační SMS. Naši klienti tak nemusí sledovat aktuální dění v zahraničí. O všem informujeme přímo my.
Omezení autobusové dopravy nám pro nadcházející zimní sezónu nejsou známá, proto klientům poskytneme standardní servis s přihlédnutím k nutnosti zvýšených hygienických opatření. Na aktuální situaci reflektujeme bez zbytečného odkladu. V případě, že se podmínky budou vyvíjet a měnit, budeme zasílat update pro klienty i z naší strany.
Nejčastější dotazy (FAQ): 1. Co když se změní situace a cílová země bude dána do červené na semaforu, bude vydán zákaz vycestování nebo se zavřou hranice?V takovém případě do této země / oblasti samozřejmě nepojedeme. Klientům bude navrhnuto řešení v podobě změny cílové destinace / lokality nebo vystaven hodnotový voucher (kredity). V případě chráněných osob bude možné částku uhrazenou za danou osobu refundovat.
2. Co když stoupne počet nakažených, ale nebude dán zákaz vycestování?V takové chvíli je pro nás rozhodující, zda je cílové místo v lokálním ohnisku. Pokud ano, postupujeme jako v případě „červeného“ na semaforu. Pokud bude cílové místo vzdáleno a bez hlášení většího výskytu, zájezd bude realizován dle plánu. V případě odstoupení klienta od smlouvy tak uplatňujeme stanoviska ve VOP.
3. Co když se situace změní ze dne na den nebo v den odjezdu? (nařízení Vlády, uzavření hranic, doporučení do dané země necestovat atd.)?Klienty budeme obratem informovat s návrhem řešení situace. Samozřejmě zde záleží na okolnostech a aktuálním dění. Ujišťujeme ale klienty, že na prvním místě je pro nás jejich zdraví.
4. Bude se zájezd realizovat, i když budou povinné roušky v autobuse a v cílové destinaci?Ano, zájezd se i tak bude realizovat, pokud bude dostatečně naplněn. Povinnost nošení roušek není překážkou pro realizaci zájezdu. Vzhledem k ceně testu ale umožníme změnu osoby bez poplatku.
5. Bude se zájezd realizovat, i když budou povinné testy?Ano, zájezd se i tak bude realizovat, pokud bude dostatečně naplněn. Povinnost testů není překážkou pro realizaci zájezdu. Vzhledem k ceně testu ale umožníme změnu osoby bez poplatku nebo storno zájezdu s převodem částky na hodnotový poukaz s platností 3 měsíce.
6. Necítím se na to jet, bojím se. Mohu zájezd zrušit i tak bez účtování storna zájezdu?Na bezplatné storno máte nárok do 14ti dní od nákupu zájezdu. V případě, že nebudou žádné objektivní důvody pro storno, pak bohužel jsme nuceni storno účtovat. V takové situaci nicméně doporučujeme změnu osoby nebo termínu, vše nově bez poplatku. Další variantou je nechat si vystavit místo storna hodnotový poukaz s platností 3 měsíce.
7. Co když budou v cílové destinaci nějaká omezení?Na situaci reflektujeme dle aktuálního dění, tedy pokud nastanou takové okolnosti, které budou bránit realizaci zájezdu nebo dojde k tak zásadnímu omezení, které by mělo za následek omezení podstatné části zájezdu, budeme postupovat jako v případě „červené“ na semaforu. Pokud se ale změní třeba jen cena vstupu, nebo podmínky vstupu, pak se jedná o změnu ze strany provozovatele služeb, tedy zde jednáme v rámci VOP a zájezd budeme realizovat.
8. Co když onemocním? Mohu se nějak pojistit? Ano, nově tuto možnost nabízíme, a to od pojišťovny ERGO. Produkt je vytvořen přesně na míru aktuálního dění, tedy vztahuje se na krytí výloh spojením s nákazou COVID-19, a to včetně storna z důvodu nákazy a karantény.
Pokud jste zde odpověď na dotaz, který Vás tíží, nenašli, napište nám na info@ckvegatour.cz.
Nebojme se cestování a věřme, že bude lépe!
Váš tým Vega Tour