COVID-19 v otázkách a odpovědích

Informace k autobusové dopravě Vega Tour v rámci opatření COVID-19

Nově zavádíme následující opatření reflektující na aktuální situaci, a to především za účelem ochrany zdraví našich klientů:

  • Desinfekce autobusů před každou jízdou, a to i v cílové destinaci.
  • Řidiči pod lékařským dozorem. Posádky budou střídány v týdenním režimu, tedy jedna osádka vyjede 1x za 7 dní.
  • Desinfekční prostředky na palubě – tekutá desinfekce na ruce, čistící prostředky pro očištění místa k sezení a držadel.
  • Roušky na palubě – doporučujeme nicméně aktuálně nejsou povinností. Na palubě budou k dispozici v omezeném počtu roušky erární, a to pro případ, že by některý z klientů pocítil potřebu se chránit.
  • Autobusy jezdí označeny bezpečnostními pokyny pro snadnější orientaci ze strany klienta.
  • V případě změn v podmínkách cestování odesíláme klientům informační SMS. Naši klienti tak nemusí sledovat aktuální dění v zahraničí. O všem informujeme přímo my.

Omezení autobusové dopravy nám pro nadcházející zimní sezónu nejsou známá, proto klientům poskytneme standardní servis s přihlédnutím k nutnosti zvýšených hygienických opatření. Na aktuální situaci reflektujeme bez zbytečného odkladu. V případě, že se podmínky budou vyvíjet a měnit, budeme zasílat update pro klienty i z naší strany.
Nejčastější dotazy (FAQ):

1. Co když se změní situace a cílová země bude dána do červené na semaforu, bude vydán zákaz vycestování nebo se zavřou hranice?
V takovém případě do této země / oblasti samozřejmě nepojedeme. Klientům bude navrhnuto řešení v podobě změny cílové destinace / lokality nebo vystaven hodnotový voucher (kredity). V případě chráněných osob bude možné částku uhrazenou za danou osobu refundovat.

2. Co když stoupne počet nakažených, ale nebude dán zákaz vycestování?
V takové chvíli je pro nás rozhodující, zda je cílové místo v lokálním ohnisku. Pokud ano, postupujeme jako v případě „červeného“ na semaforu. Pokud bude cílové místo vzdáleno a bez hlášení většího výskytu, zájezd bude realizován dle plánu. V případě odstoupení klienta od smlouvy tak uplatňujeme stanoviska ve VOP.

3. Co když se situace změní ze dne na den nebo v den odjezdu? (nařízení Vlády, uzavření hranic, doporučení do dané země necestovat atd.)?
Klienty budeme obratem informovat s návrhem řešení situace. Samozřejmě zde záleží na okolnostech a aktuálním dění. Ujišťujeme ale klienty, že na prvním místě je pro nás jejich zdraví.

4. Bude se zájezd realizovat, i když budou povinné roušky v autobuse a v cílové destinaci?
Ano, zájezd se i tak bude realizovat, pokud bude dostatečně naplněn. Povinnost nošení roušek není překážkou pro realizaci zájezdu. Vzhledem k ceně testu ale umožníme změnu osoby bez poplatku.

5. Bude se zájezd realizovat, i když budou povinné testy?
Ano, zájezd se i tak bude realizovat, pokud bude dostatečně naplněn. Povinnost testů není překážkou pro realizaci zájezdu. Vzhledem k ceně testu ale umožníme změnu osoby bez poplatku nebo storno zájezdu s převodem částky na hodnotový poukaz s platností 3 měsíce.

6. Necítím se na to jet, bojím se. Mohu zájezd zrušit i tak bez účtování storna zájezdu?
Na bezplatné storno máte nárok do 14ti dní od nákupu zájezdu. V případě, že nebudou žádné objektivní důvody pro storno, pak bohužel jsme nuceni storno účtovat. V takové situaci nicméně doporučujeme změnu osoby nebo termínu, vše nově bez poplatku. Další variantou je nechat si vystavit místo storna hodnotový poukaz s platností 3 měsíce.

7. Co když budou v cílové destinaci nějaká omezení?
Na situaci reflektujeme dle aktuálního dění, tedy pokud nastanou takové okolnosti, které budou bránit realizaci zájezdu nebo dojde k tak zásadnímu omezení, které by mělo za následek omezení podstatné části zájezdu, budeme postupovat jako v případě „červené“ na semaforu. Pokud se ale změní třeba jen cena vstupu, nebo podmínky vstupu, pak se jedná o změnu ze strany provozovatele služeb, tedy zde jednáme v rámci VOP a zájezd budeme realizovat.

8. Co když onemocním? Mohu se nějak pojistit?

Ano, nově tuto možnost nabízíme, a to od pojišťovny UNIQA. Produkt je vytvořen přesně na míru aktuálního dění, tedy vztahuje se na krytí výloh spojením s nákazou COVID-19, a to včetně storna z důvodu nákazy a karantény.


Pokud jste zde odpověď na dotaz, který Vás tíží, nenašli, napište nám na info@ckvegatour.cz.

Nebojme se cestování a věřme, že bude lépe!

Váš tým Vega Tour 

COVID-19 v otázkách a odpovědích

Zpět na články

Sdílet

Poslední články

Otevírací doba o státním svátku
Jednodenní lyžování v Rakousku? Prostě paráda!
Semafor nově - od 27.08.2020
Pobytové balíčky pro každého
Řešíte také věčnou otázku "Kam s ním?"
Zpět na články